island life! - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu island life! - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

island life!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 Maart 2014 | Indonesië, Villa Ombak

Heeeee iedereen! Ubud was prachtig, verbleef bij Marlijn en Loes in het guesthouse met hele lieve eigenaren! Ubud is echt een super leuk plaatsje in Bali, echt een hippie stadje waar vooral mensen heen komen om te detoxen en hele dagen te yoga'en. Daar lekker veel gewandeld, gegeten en gechilled. Ook een dagje achter op de scooter heel Ubud en omgeving afgegaan. Ik heb toen de rijstvelden gezien en 2 hele mooie tempels. Hier in Bali zijn vooral veel hindoes en weinig moslims dus het was prettiger reizen als vrouw alleen dan Java en Sumatra. Mensen zijn kei vriendelijk! Na Ubud naar Nusa Lembogan gegaan een klein eiland van 8 vierkante kilometers met prachtige stranden en wilde natuur! Helemaal niet toeristisch dus lekker rustig! Daar de kamer gedeeld en lekker wezen toeren over het eiland, zwemmen in de zee en de zonsondergang bekijken. Ik bleef er 3 nachten en Loes en Marlijn maar 2 dus de laatste dag heb ik een Duitse jongen ontmoet en daar wat mee opgetrokken. Mijn 4e dag (vanochtend) ging mijn boot naar Gili Trawagan, was een leuke rit want heb veel dolfijnen gezien die met de boot meezwommen, 1 van de 3 Gili Islands en daar net aangekomen. Het is hier echt prachtig, de zee heb ik nog nooit zo blauw gezien en heb een kei leuk hostel en er is geen gemotoriseerd verkeer, alleen fietsen en paard en wagen! Ik ga ook een fiets huren en lekker het eiland doorfietsen want het is echt een mini eilandje! Hier blijf ik denk ik een dag of 5 en daarna ga ik naar lombok om een vulkaan te beklimmen! Ik zal proberen wat foto's toe te voegen via de app die ik net op mijn mobiel heb gedownload! Dikke doeiiiiii!

  • 25 Maart 2014 - 09:02

    Monique:

    Nu weer echt alleen op pad. Hoe was je eerste dag en nacht op Gilitrawagan?
    Wat een geweldige foto's!! Geniet van al het moois en pas goed op jezelf!
    Dikke smak, mama

  • 31 Maart 2014 - 21:26

    Loesoe:

    Sounds amazing sann!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Villa Ombak

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

Hoi lieve vriendjes/vriendinnetjes/lezers,

Over minder dan een week gaat het beginnen, terug naar de landen waar ik 2 jaar geleden ben geweest én meer!
Dit keer laat ik mijn soul mate Lysanne achter en ga ik alleen op pad!
Ik zal van 10 maart tot 12 augustus heerlijk met mijn backpack gaan travellen door Indonesië, Singapore, Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam en ik heb er mega veel zin in!
In Vietnam breng in mijn laatste 30 dagen door en zal mijn paps mij op komen zoeken en zulen we samen met de motor Vietnam door cruisen van Ho Chi Minh naar Hanoi!
Ik ga alleen reizen met het openbaar vervoer (treinen, bussen, motorrijders, mini vans) en geen gebruik maken van binnelandse vluchten oid.

Mijn vaccinaties heb ik achter de rug, malaria medicatie is opgehaald en een (aantal) spullen zijn klaargelegd.
Nu alleen nog mijn backpack inpakken en mezelf klaarmaken voor een rit die meer dan 30 uur gaat duren naar Jakarta, mijn beginpunt waar ik in mijn eerste maand de Sumatraanse jungle ga verkennen, vulkanen ga beklimmen en vooral heel veel proberen te surfen op onder andere de Mentawai Islands!

Ik zal maandag ochtend om 12:30 vliegen naar Guangzhou, een vliegveld in China en daar 10 uur moeten wachten op mijn vliegtuig naar Jakarta.
Eventjes doorbijten, maar gaat goed komen!

Door middel van deze blog zal ik jullie (proberen zo vaak mogelijk) op de hoogte te houden van mijn avontuur door zuid oost azië.
Ook zal ik wel eens kunnen Skype'en ergens, mijn skypenaam is: sannbrouwer dus feel free om mij toe te voegen ;-)

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2014

Vietnam op de motor!

24 Juli 2014

Bye Cambodia...

05 Juli 2014

Elephant Valley Project and more...

27 Juni 2014

Crazy Cambodia!

14 Juni 2014

Laos!
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 31926

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: