We kunnen vertrekken! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu We kunnen vertrekken! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

We kunnen vertrekken!

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 December 2011 | Nederland, Apeldoorn

Nog snel even een kort blogje voordat ik echt weg ben!

Paspoort, check.
Vliegtickets, check.
Bankpas, check.

Tassen zijn gepakt en ik zit nu een beetje zenuwachtig achter de laptop.
Over een uurtje gaan we richting Schiphol en dan gaat het echt beginnen!
Wat is de tijd snel gegaan, ik kan me nog herinneren dat ik tegen Ly zei: Nog 60 dagen!!!
Ik heb er wel (nog steeds) gruwelijk veel zin in!

Let's go!

  • 14 December 2011 - 18:36

    Maaike:

    Hi kanjerrrrrr! We hebben de smsjes gehad! Heel veel plezier en stiekem mis ik je al wel een beetje hoor. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2012

Back to real life.

03 Januari 2012

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

01 Januari 2012

The Best New Year's Eve

29 December 2011

Back in Bangkok Baby

25 December 2011

Luang Prabang en Awesome Vang Vieng
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 31940

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: