Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

We zijn in Ko Phi Phi, het is hier alsof je in een hele mooie droom zit. Dit is het mooiste eiland in de hele wereld! We hebbben een kamer echt 1 minuut lopen tot het mooie strand en de blauwe zee! Het is hier ook gelukkig heel warm! De reis van Kho Phangan naar Ko Phi Phi ging soepeltjes, eerst de boot naar Surat Tani en toen de bus naar Krabi en de boot naar Ko Phi Phi. We moesten heel vroeg opstaan want om 06.00 werden we opgehaald bij het huis en rond 4 uur kwamen we aan. We hebben meteen een kamer geregeld, gezwommen, lekker gegeten en s'avonds was er nog een heel leuk strandfeest. Vandaag hebben we gekayakt (Ja, Ly heeft gekayakt en ze is er goed in!) naar Monkey Beach, dat is een flink stuk paddelen. On Monkey beach hebben we gesnorkeld, woowwww wat is dat mooi hier! Zoveel vissen, slakken, en mooi koraal! Het strand heet natuurlijk niet voor niks Monkey Beach dus er waren ook apen, dus je moest je spullen goed in de gaten houden. Nu even lekker uitpuffen in een Internetcafe, terwijl Ly waarschijnlijk op het strand ligt te slapen ha ha! Zo maar weer even wakkerschoppen! Morgen gaan we duiken, we gaan 3 duiken maken waarschijnlijk. 1 wrakduik, 1 heel erg mooi koraalrif met ongelooflijk veel leven en 1 haaienduik! Word een hele leuke dag! Dit eiland is echt een paradijs. Foto's willen niet in dit cafe werken dus google maar op Ko Phi Phi voor de geintreseerden. Mooiste plek op aarde! Ly's teen is wel oke, we zijn gister nog even langs het ziekenhuis gehopt voor een flinke behandeling. Ik heb het gefilmd maar ik zal het maar niet op internet zetten (het is vrij hilarisch, maar het lieve kind had zo'n pijn). Tot de volgende blog!

  • 03 Januari 2012 - 10:25

    Charelle:

    HAPPY NEW YEAR BABE!
    Super om te lezen dat je het zo leuk hebt daar. Je moet vooral genieten want je moet alweer terug over 6 dagen! Ik wil aaaaaaaaaaaalllll je foto's bekijken als je weer thuis bent. Super benieuwd :D Ik ging het net eens even opzoeken dat Ko Phi Phi maar omygoddo dat is echt facking awesome. Echt een paradijs! Heel veel plezier met jullie duikjes daar en kijk uit voor de haaien haha.
    Liefs Char

  • 03 Januari 2012 - 16:19

    Mam:

    lieve sanne en ly
    heel veel plezier in ko phi phi
    rust nu maar eens even uit voor jullie thuis komen, kijk uit met duiken voor de haaien en geniet van al het moois wat jullie tegenkomen.
    kus van mij

  • 03 Januari 2012 - 18:10

    Oma Riet:

    dit is ook wel een eiland voor mij!
    veel zon ,blauw water en natuurlijk de apen!
    geniet van het duiken,en het goede leven, want straks weer aan het werk.
    dat zal wel afkikken zijn!
    liefs oma

  • 03 Januari 2012 - 21:08

    Pa:

    heee vakantiegangers. Ik dacht dat jullie ook voor de cultuur gingen. over tempels, musea eyc lees ik erg weinig. Het gaat hoofdzakelijk om het feesten lijkt het wel, dan had ik ook wel mee kunnen gaan!
    heel veel plezier bij het duiken, houd je kop erbij en geniet ervan. Denk er wel aan dat mijn fototoestel NIET geschikt is voor onderwater opnames!! kun je beter een weggooi onderwater-camera meenemen! enne denk eraan dat je niet te diep gaat!! veel plezier!!!!

  • 05 Januari 2012 - 19:31

    Isabeau:

    heey sanne,

    echt superleuk om te lezen hoe leuk je het daar hebt! al jou foto's echt super gewoon om jaloers op te worden!
    heel veel plezier nog even!!

    kus isabeau

  • 05 Januari 2012 - 19:43

    Harma:

    meid wat kicken en genieten voor jullie. zou ook helemaal mijn land zijn, zeker de stranden maar niet de apen die heb ik hier thuis al. hi,hi,
    geniet van het duiken en wat zal het allemaal mooi zijn zeker als ik nog terug denk aan de rode zee waar ik heb gedoken. geniet, geniet en geniet. dikke kus en knuffel van ons

  • 05 Januari 2012 - 20:29

    Chantal:

    wowwwww Sanne, echt top om dit zo te lezen! Echt heel gaaf, ik wil je nog heel veel plezier wensen en geniet er van:)

  • 06 Januari 2012 - 09:02

    Laura:

    super gaaf om dit allemaal te lezen! nog een happy new year en see u soon! xx

  • 08 Januari 2012 - 09:00

    Reina:

    Gelukkig nieuwjaar jullie beiden, het is nu wat laat om jullie nog fijne dagen te wensen. Maar een goede reis terug in iedergeval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2012

Back to real life.

03 Januari 2012

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

01 Januari 2012

The Best New Year's Eve

29 December 2011

Back in Bangkok Baby

25 December 2011

Luang Prabang en Awesome Vang Vieng
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 31974

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: