Back in Bangkok Baby - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu Back in Bangkok Baby - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok Baby

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 December 2011 | Thailand, Bangkok

Back in Bangkok, oh I love this place. Nog steeds een beetje heimwee naar Lao en Vang Vieng, maar vanavond vertrekt onze trein naar Surat Tani! Let the Island Life begin! Gister een dagje Vientiane gehad, mooi daar. Kwamen weer veel mensen tegen die we hadden ontmoet in Vang Vieng! Goedkoop hosteltje gehosseld en mijn held (paps) geld opgehaald bij een Western Union (geld in Vang Vieng = snel op = geen ATM's in Lao) die tot half 9 open was. Best Western Union EVER. Lekker gegeten, cocktailtje gedronken en gaan slapen. Volgende dag een paar mooie tempels bekeken en het Lao Museum gechecked en een ticket naar Bangkok geregeld, trein was goedkoper dan de bus dus hebben we treingereisd in van die opklapbedjes. Reisje van 13 uur (+3 want treinen in Thailand hebben geen haast) en fris en fruitig een tuc tuc gepakt naar een soort van gigantisch shoppingcenter waar we een sushi buffet hadden van een uur en 20 minuten lekker lekker, allebei een heel gaaf horloge gekocht en daarna weer naar Khao San Road gegaan waar we wat hebben gedronken en nu in een internetcafe ziten. Nog lang geen zin om weg te gaan en ik wil er ook absoluut niet aan denken. Foto's komen later want die heb ik op dit moment niet bij me :) Daag!

  • 29 December 2011 - 12:36

    Lisa.:

    Haj lieve Sanne, wat heb je al veel gedaan zeg jemig. heb je een leuke kerst gehad? uberhaupt iets van kerst mee gekregen? :P ik ben zo benieuwt naar mee verhalen als je terug komt. leuk al die mensen ontmoeten he. echt iets voor jou en ook voor ly trouwens :P me moeder was onder de indruk van je avontuur op de olifant :P ik lees haar (als ze er is) je blog voor :P echt leuk. weet wel dat ik je mis. tot snel. maak er een mooi oud en nieuw feest van en doe voor zichtig. loveyou en een dikke kus van uit het regenachtige nederland.

  • 29 December 2011 - 18:41

    Paps:

    weer terug bij af in Bangkok !! Je hebt gelijk dat de doekoes in Laos aardig doorgrold hebben. Moet je straks weer heeeeeeeeel veeeeeel delifrance broodjes voor verkopen haha. benieuwd hoe de reis naar jullie oud en nieuw eiland verloopt. Ik weet wel da het weer tijdens oud en nieuw bij jullie beter is al bij ons. geniet er nog maar even van!

  • 29 December 2011 - 19:43

    Mam:

    wat gaat de tijd snel, tweederde zit er al bijna op, maar nog tijd genoeg om te genieten van het oud en nieuw op jullie tropisch eiland.
    Geniet nog van al het moois om jullie heen, voor je het weet zit je weer in de schoolbanken.
    Veel plezier en pas op elkaar.
    dikke knuffels

  • 30 December 2011 - 15:56

    Harma:

    hoi lieverd, want een hoop leuke dingen weer beleefd. je geniet volop en denk nog niet aan terug komen, dat gaat vanzelf. geniet van de jaarwisseling op jullie eigen manier en wij prosten op jullie gezondheid en blijf op mekaar passen. dikke knuffels van ons

  • 30 December 2011 - 19:14

    Oma Riet:

    wat hebben jullie een lange reis gehad! nu naar het droom eiland.
    ik wacht op foto,s.
    geniet ervan,een fijne jaarwisseling en veel liefs,
    oma.

  • 31 December 2011 - 22:08

    Maureen:

    hee lieverd.

    geniet er nog lekker van he!
    fijne jaarwisseling,

    dikke kus en knuffel.

  • 31 December 2011 - 22:35

    Maaike:

    He tuttebol, het is hier n 23.30, bij jou nu 04.30, paps en mams denken je allang lief ligt te slapen, zal ik ze in de waan houden? :) Geloof er niets van, haha! Hoe was je jaarwisseling? Leuk ding trouwens, waar je mee op de foto staat, krijg k een LAT-schoonbroer? Haha gedraag je, proost en 3 dikke kussen van je bijna miljonare zuske (papa en ik hebbe en staatslot gekocht samen, allebei 15 miljoen!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2012

Back to real life.

03 Januari 2012

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

01 Januari 2012

The Best New Year's Eve

29 December 2011

Back in Bangkok Baby

25 December 2011

Luang Prabang en Awesome Vang Vieng
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 31982

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: