The Best New Year's Eve - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu The Best New Year's Eve - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

The Best New Year's Eve

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Januari 2012 | Thailand, Ko Pha Ngan

Hallo allemaal, Koh Phangan is prachtig, overal palmbomen, de zee is gigantisch blauw en de stranden zijn spierwit! nog allemaal een heel erg fijne jaar wisseling hebben gehad. Nieuw jaar hier vieren tijdens een Full Moon Party kan niet beter. Ik heb echt van 8 uur s'avonds tot 8 uur s'ochtends de tijd van mijn leven gehad! We hebben letterlijk gedanst tot de zon opkwam. Ly had halverwege d'r teen opengehaald aan glas (beter gezegd, haar halve kleine teen is verwenen) we waren op dat moment allebei erg gefacineerd van het feit hoeveel bloed er uit een kleine teen kan spuiten (iedereen was gefacineerd ha ha) We zijn even naar de eerste hulp geweest en binnen 10 minuutjes stonden we weer te dansen. We hebben veel leuke en rare mensen ontmoet en echt een geweldige tijd gehad! Het vuurwerk was prachtig, heel erg groot, veel en mooi! Voordat we naar de Full Moon Party gingen hebben we elkaar geverfd met blacklight verf, heel erg mooi. We slapen in Koh Phangan in een huis van een vriendin van Ly, is erg mooi heel dichtbij de blauwe zee, alleen het is een heel klein huisje en we slapen met 14 Amerikanen en een paar Australischen in 1 woonkamertje. Niet heel erg comfi dus, maar het is gratis. Ly en ik hebben ook een scooter gehuurd en daar crossen we allebei op rond (allebei nog nooit een scooter gereden ha ha) ze rijden hier aan de andere kant van de weg dus dat is wel vreemd. Morgen gaan we om 06.00 uur met de ferry en de bus naar Koh Phi Phi, een eiland dat nog mooier is dat dit, dus ik ben heel benieuwd. We gaan er lekker relaxen, feesten en waarschijnlijk duiken. Erg veel zin in!

• 01 Januari 2012 - 09:58

Pa:

hoi dames. allereest allebei de allerbeste wensen vooe 2012. als ik op internet lees wat er allemaal ka gebeurn bij die full moon party dan zijn jullie er met de gewonde teen van Ly nog goed van af gekomen. Laat xvp nog een paar keer goed naar die teen kijken en houdhem goed schoon! het zou zonde zijn aleen onstoken teen jullie laatste week zou verpesten. goeie reis naar het ´bounty eiland´ en heel veel olezier bij het duiken daar!
    XXXX

• 01 Januari 2012 - 11:17

Harma:

de allerberste wensen voor 2012 met veel liefde en gezondheid. de gezondheid voor lyn begint al en net wat je vader zegt hou de teen echtttttttttttttttttttttttttttttttt goed in de gaten. meiden geniet nog lekker verder. dikke kus van ons allemaal

• 01 Januari 2012 - 11:49

Jolanda:

Hoi lieve meiden, de beste wensen voor 2012! En ik sluit me helemaal aan bij het bericht van de vader van Sanne. Ook wat betreft het kleine teentje van Ly: hou het goed in de gaten en verzorg hem goed, je weet wat er vorig jaar is gebeurd! Verder heel heel veel plezier. Koh Phi Phi is schitterend dus geniet er van! Ook van het duiken!

Liefs mam van Ly

• 01 Januari 2012 - 16:43

Oma Riet:

voor jullie een heel fijn en een gelukkig 2012!
    geniet van de eilanden en de zon.
    vooorzichtig met alles,en tot de volgende keer.
    liefs oma.

• 01 Januari 2012 - 22:01

Ad:

Allereerst de zoveelste beste wensen voor 2012 voor Jullie allebij.
    Rust maar goed uit op Koh Phi phi.
    Het is echt een leuk eiland.En Hou dat teentje in de gaten he, Ly weet er alles van.
    Ook onder water is het daar prachtig dus heel veel plezier .

Groetjes Vader Ly

• 02 Januari 2012 - 12:54

Mam Monique:

lieve meiden,
    heel gelukkig 2012
    geniet op jullie tropisch eiland, let op ly haar teentje. Rust lekker uit, geniet van het duiken, geniet van jullie laatste week avonturen.
    wees voorzichtig let op elkaar
    volgende week veilig thuis
    dikke zoenen mama