Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 December 2011 | Thailand, Chiang Mai

Aangekomen in Chiang Mai na een laaaange treinreis! De trein vertrok om 19.30 en kwamen om 11.30 aan (ipv 9.45, Thaise treinen/machinisten hebben geen haast!) Treinreis was best wel grappig, we sliepen in een coupe met 4 andere bedden, + 2 franse backpackers. 2 thaise jongens (eentje heette Tong, i remember) die deden kaarttruc'jes voor ons, Ly, het meesterbrein wist ze allemaal te verklaren, vonden ze niet zo leuk. Ze schreven onze namen in het Thais om een papiertje, erg mooi! De trein had ook een soort pary-coupe waar je kon drinken en eten ect. erg leuk! Toen we eindelijk wouden slapen kwam een hele irritante duitse backpack-noob ons wakker houden met gezeik van de dronken coupegenoten, dat de trein zo veel lawaai maakte ect. We hebben hem een slaappil gegeven en gezegd dat ie weg moest gaan ha ha. Omdat de trein wel erg hard wiebelde, ik sliep boven, op een bedje onze spijlen ha ha heel tof. We hebben toch nog onze uurtjes slaap kunnen pakken! Aangekomen in Chiang Mai station hebben we een tuktuk gepakt en ons naar het SAME SAME hostel laten brengen, waar Ly vorigjaar ook is geweest. Wat een geweldig hostel, iedereen die er is geweest schrijft wat op de muren en overal hangen vlaggen. Onze kamer is op het dak, ik maak nog wat foto
s voor de volgede blog. We hebben onze spullen neer gegooit hebben een lekkere douche genomen en zijn een beetje gaan wandelen, het is hier erg mooi en de zon schijnt vollop! We hebben net een echte Thaise Full Body Massage genomen, vrij heftig moet ik zeggen, maar ben helemaal los. We hebben voor morgen op de planning staan: Olifanten tocht, raften, waterfallen, bamboe-vlot-tocht! Druk dus! Overmorgen hebben we om 1 uur s'middags (niet vroeger want we willen gaan feesten in de local club Spicey!) een thaise kookcursus geboekt! Very nice. We hebben net een paar Engelse ontmoet met wie we straks naar de Night Market gaan, een nachtmarkt met eten en spullen en daar gaan we lekker eten met hun, Hotpot, dan krijg je een grote pan met kokend water en vet en kan je vlees, vis en groenten in klaarmaken. Word helemaal hardstikke leuk en gezellig, en wie weet wat de nacht ons brengt! (Morgen al om 8.30 olifanten rijden, dus we houden het deze keer rustig) Love this place!!!

• 16 December 2011 - 14:11

Mam Van Ly:

Hoi Sanne en Lysanne,

Wat hebben jullie al veel gedaan. En er staat nog veel meer op het programma zie ik. En wat een leuke foto's! Heeeel veel plezier samen en blijf genieten (en af en toe een beetje bijslapen hoor haha).

Groetjes uit een regenachtig Nederland

• 16 December 2011 - 16:53

Lisa En Tim:

Hallo lieverds.

Jemig wat een verhalen en jullie zitten er pas zo kort. leuk man :D jullie gaan echt gave dingen doen man. leuk! wij wensen jullie heeeeeeeeeeeeel veel plezier en zo als ly's mam al zei, wel een beetje slapen he :P Veel plezier en een dikke kus van tim en mij !!!

• 17 December 2011 - 01:38

Pa:

hee reixigers. man man wat een programma! je doet daar meer in 1 dag als hier in 1 maand- morgen krijg je een langeree reactie.

• 17 December 2011 - 09:01

Seline:

Lieffie, zo te zien heb je het lekker naar je zin! Geniet ervan! Ik en de stage kinderen missen je hoor hihi!