Back to real life. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu Back to real life. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

Back to real life.

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Januari 2012 | Nederland, Apeldoorn

En we zijn weer terug. Wat is het snel gegaan, de hele maand zou zo in een paar dagen zijn kunnen omgegaan! We hebben ook zoveel beleefd, gedaan, gereisd... Om heel eerlijk te zijn? Ik vind het leuk om iedereen weer te zien, maar ik vind het verschrikkelijk om Azie te verlaten. Leven met de dag, geen zorgen, we konden alles doen wat we wouden, elke dag 4 keer uiteten, goedkoop leven,mooi weer, heel veel leuke mensen ontmoeten, in gave hostels slapen... gewoon vrij zijn! Zonder zorgen gelukkig zijn. Helaas zijn we weer terug, moeten er weer (opnieuw) centjes worden verdiend en school moet worden afgemaakt. Maar als ik over 2 jaar met mijn opleiding klaar ben, ben ik weer weg! Dus nu me even flink uit de naad werken voor de volgende reis! Ik zal nog even een verslagje geven over hoe het is gegaan de laatste dagen. Op Ko Phi Phi hebben we nog heerlijk gerelaxed en gedoken! We hebben tijdens het duiken een paar haaien gezien, een hele mooie zeeschildpad, nemo visjes, murenen ect. ect. ect. prachtig!!! Na Ko Phi Phi (het deed pijn aan mijn hart om dit paradijs te verlaten, écht waar) zijn we maar een nachtje naar Krabi gegaan. Alle bussen/treinen naar Bangkok zaten allemaal die dag al helemaal vol geboekt en vanaf Krabi zouden we wel wat kunnen fixen. Boot/bus reis naar Krabi ging prima, we hadden een fantastisch hostel met een dorm. Gezellig door Krabi gelopen s'avonds en lekker gegeten. Bucketje gedronken in de bar van het hostel en natuurlijk Shithead gespeeld tot we er ziek van werden. Volgende dag wouden we iets leuks gaan doen, onze bus naar Bangkok zou om half 4 vertrekken, dus hebben we 2 scootertaxi's genomen naar Krabi Beach. Het was een leuke trip van ongeveer 30 minuten. In Krabi beach hebben we wat rondgelopen en Indiaans gegeten (word Ly altijd intens gelukkig van) en s'middags een tuc tuc weer terug gepakt. Toen we werden opgehaald werden we eerst in een kleine bus gezet naar Surat Tani (?) en daar stapten we over in een nachtbus naar Bangkok, het was een hele leuke bus en ze speelden de Hangover 2 af, HEEL ERG GENIAAL! (en misschien een beetje erg herkenbaar). Erg lekker geslapen in de bus en we zijn in Bangkok weer in het zelfde hostel als de vorige keer wakker geworden (prima gegaan dus). In Bangkok nog even alles wat erin zat eruit gehaald en s'nachts Khao San Road op z'n kop gezet (was een errrrg geslaagde nacht en ochtend). Volgende dag ging s'savonds om 00.30 ons vliegtuig en hadden we de taxi naar Bangkok Airport genomen. Op het vliegveld bleek dat ons vliegtuig overboekt was en hadden we bijna de kans op een rechtstreekse vlucht direct naar Amsterdam. Helaas ging dat feest niet door, konden we gewoon in ons eigen vlucht. We kregen wel VIP pasjes voor de troost dat we niet op het vliegveld hoefden te wachten in de rijen, we voelden ons erg belangrijk op dat moment zwaaiend met onze VIP tickets. Vliegen ging prima, op Jordanie moesten we weer 6 uur wachten, dat hebben we doorgebracht met een Aussie die het spel Shithead kende en ook van KFC hield. Aangekomen op schiphol was het feest weer helemaal hardstikke over. Maar IK GA TERUG!


Ik wil iedereen bedanken die de moeite nam om mijn blog te lezen en te reageren. Veel lieve reacties! (De foto's van Kho Phi Phi komen er nog aan, ik ben het snoertje van mijn camera kwijt). Ik wil ook even Ly bedanken dat ze mij zoveel mooie dingen heeft laten ondekken! Je bent top!

  • 11 Januari 2012 - 15:25

    Léon:

    ziet dr allemaal prachtig uit! je zult t fantastisch hebben gehad

  • 11 Januari 2012 - 17:23

    Harma:

    nou meid heb was een genot jullie verhalen te lezen en volgens mij heb je eruit gehaald wat je kon van deze vakantietrip. probeer nog na te genieten en je weet alles op zijn tijd en dan komt het wel goed. dikke kus

  • 11 Januari 2012 - 21:20

    Anja:

    Hoi Sanne, wat een onderneming zeg, en wat een mooie verhalen, ik ben jaloers op je. Geweldig gedaan!! Groetjes en ik hoop je snel weer te spreken. xxx

  • 12 Januari 2012 - 05:38

    Marlijn:

    Haha ik ben echt superjaloers op al die leuke verhalen! de volgende keer wil ik sowieso met jullie mee als jullie gaan :D!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2012

Back to real life.

03 Januari 2012

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

01 Januari 2012

The Best New Year's Eve

29 December 2011

Back in Bangkok Baby

25 December 2011

Luang Prabang en Awesome Vang Vieng
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 992
Totaal aantal bezoekers 31942

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: