Scary Rafting and Party! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu Scary Rafting and Party! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sanne Brouwer - WaarBenJij.nu

Scary Rafting and Party!

Door: sannbrouwer

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 December 2011 | Thailand, Chiang Mai

Wat was gister een dag zeg! We werden om half 9 opgehaald bij het hostel door een grote tuk tuk en gingen eerst een stuk rijden. In onze groep zaten 2 Israelische jongens, 2 Nieuw- Zeeland meisjes, 1 Australische en 3 Brazilianen. Hele leuke groep! We gingen eerst naar de ' Langnekken' daar hadden Ly en ik geen kaartje voor willen kopen, het is allemaal voor de show. We hebben daar lekker in een langmat lopen wachten met de Israelieers.Daarna gingen we een stuk lopen, het was echt heel erg stijl, maar wel mooi, midden door de bush bush. Toen werden we naar het raften gebracht, wat een toestand. Ten eerste zaten Ly en ik in een raft met alleen alle meisjes uit de groep, allemaal hardstikke leuke kinders hoor, dat niet, maar in sommige situaties heb je gewoon er een sterke jongen nodig. Ten tweede was onze Thaise 'reisinstucteur' een chaggerijn, waarschijnlijk dronken en met niet zo heel veel ervaring. Eerst liep het wel lekker, ik vond dat het wel heftig was, voor mij is iets niet snel heftig. Toen zei de Thai, 'weaterfall in 2 minutes' en ging hij nog even in 40 seconden heel onduidelijk uitleggen wat we moesten doen ha ha. Wat een ellende, het was echt een gigantische waterval, overal rotsen, water stroomde keihard en spoot overal de lucht in. De 'raftinstructeur' liet ons schuin de waterval afgaan, tegen een rots aan, ik vloog alle kanten op toen kwamen we MIDDEN IN DE WATERVAL vast te liggen, water sleurde mij, als degene die achter op de raft zat en al het water over mij heen kreeg terwijl ik 3/4 uit de boot was, bijna de de boot af in de kolkende massa met rotsen, met veel geschreeuw en geduw kreeg de Thai de boot los. Onderweg kregen we nog veel meer obstakels die allemaal fout gingen, heel grappig. Dus als je in Thailand bent en je wilt iets Actiefs doen: Go Rafting. Daarna gingen we een stukje bamboo-varen, was ook wel leuk, met z'n alle op een bamboe vlot en een Thai vaart ons met zo'n lange stok (bomen?). Daarna gingen we olifanten rijden, was wel heel leuk, maar ook zielig. De oliftanen moesten stijl je berg op de hele tijd. Daarna werden we weer terug gebracht naar het hostel, we hadden het heel erg gezellig gehad met de Nieuw Zeelandse meisjes, zusjes, en we gingen lekker uiteten s'avonds, we hadden om 8 uur voor ons hostel afgesproken, want zij sliepen ergens anders. We hadden lekker Indiaans gegeten en daarna gingen we buckets drinken en dansen. Je kan in Chiang Mai best leuk uitgaan, want iedereen gaat naar dezelfde plaats. Al snel hadden we vrienden gemaakt met wat Australische jongens en Amerikanen en hebben we hele leuke nacht gehad! Zo even lekker een ontbijtje pakken! Om 1 uur worden we opgehaald in ons hostel voor de kookcursus Thais (leuk he paps ha ha) we mogen 4 gerechten uitkiezen die we gaan bereiden en daarna gaan we naar de markt om verse ingredienten te kopen en daarna te koken. Heel leuk heb er veel zin in! Morgen gaan de naar Huax Xai (nog geen idee hoe, moeten we nog ff fixen!) en met de slowboat naar Luang PraBang. LAOS HERE WE COMEEEEEE!

  • 18 December 2011 - 09:33

    Maaike:

    Papa schrok wel een beetje van de titel toen ik hem voorlas :') Haha! Gedraag je zussie, dikke kus

  • 18 December 2011 - 11:38

    Mama:

    wat een ervaringen weer allemaal in die paar dagen
    leuk dat jullie het zo naar je zin hebben en zoveel leuke mensen ontmoeten.
    Wil je niet meer van die vreselijke enge dingen doen (raften bv)
    Geniet en pas op elkaar en probeer ook af en toe nog wat te slapen
    dikke kussen

  • 18 December 2011 - 12:15

    Pa:

    hee denk je wel een beetje aan jezelf!! ik ben er (helaas) niet bij om je uit de golven of stroming te halen er zijn geen franse sauveteurs om je de kant op te trekken!! het lijkt mij wel een geweldig avontuur om zo'n raft-tocht te maken stiekem ben ik wel jaloers. mooi da je nu ook Indiaas eten lust en na de kookcursus ook thais. ik zal alvast wat rijst inslaan voor je 'welkom thuis maaltijd'. bewaar je wel de Thaise recepten!! veel plezier verder!!

  • 18 December 2011 - 13:23

    Sanne Brouwer:

    Komt goed, ik geniet hier van alles!

  • 18 December 2011 - 15:28

    Marloesoe:

    Oh sann, hoe vet! Ik volg je verslagen als een groupie hihi, geniet ervan girl! U rock! xxxxx

  • 19 December 2011 - 22:56

    Harma:

    super spannend als je maar voorzichtig blijft. have fun dikke kus

  • 20 December 2011 - 13:18

    Reina:

    Geweldig Sanne je hebt in die paar dagen al heel wat gedaan, slaap je nog wel af en toe? Leuke foto's

  • 20 December 2011 - 21:09

    Laura:

    hii sanne, oh waauw als ik die verhalen lees zoooo gaaf he! heel veel plezier nog daar en pas goed op jezelf! we missen je! tot snel !dikke knuf!xxx

  • 21 December 2011 - 18:24

    Dionne:

    Waaaaauw super gaaf! geniet er van meid! mis je!(l)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2012

Back to real life.

03 Januari 2012

Ko Phi Phi. Ko Perfect Perfect....

01 Januari 2012

The Best New Year's Eve

29 December 2011

Back in Bangkok Baby

25 December 2011

Luang Prabang en Awesome Vang Vieng
Sanne

Actief sinds 20 Nov. 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 31937

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 12 Augustus 2014

7 landen in 5 maanden - BACK TO ASIA!!!!!

13 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: